Naslovnica
NOVA KLASA – Kritika savremenog komunizma - Milovan Đilas

Ova je knjiga jedan od najvećih političkih dokumenata svih vremena. Po anketi Literary Supplement-a londonskog Times-a, ona spada u jednu od 100 najutjecajnijih knjiga XX. stoljeća. Ona predstavlja razornu analizu komunizma, koju je načinio jedan od njegovih heroja i najutjecajnijih eksponenata.

“Porazna osuda komunističke vladavine... Jedan od najiznimnijih i najvažnijih socioloških dokumenata našega doba koji se nikako ne može ignorirati” – New York Times.

ISTOČNO PODRIJETLO ZAPADNE CIVILIZACIJE - John M. Hobson

ISTOČNO PODRIJETLO ZAPADNE CIVILIZACIJE

Knjiga Johna Hobsona - ISTOČNO PODRIJETLO ZAPADNE CIVILIZACIJE je enormno široko i dobro napisano djelo nakon temeljitog istraživanja. Ona ne samo da daje misaoni odgovor na recentne eurocentrične povijesti, nego će sigurno igrati središnju ulogu u novom valu studija koje će pokazati supstancijalne doprinose modernoj “civilizaciji” koje su dali mnogi ne-europski narodi. Djelo je vrijedan nasljednik klasične studije o “imperijalizmu” koju je napisao autorov pradjed, John Atkinson Hobson.’

MARTIN BERNAL, autor knjige Black Athena

BOGUMILI - Dmitri Obolensky

BOGUMILI - naslovnica Bogumili: Studija o balkanskom neomaniheizmu nalazi korijene ove slabo razumijevane hereze na Srednjem istoku. Bogumili su svoje doktrine i praksu izveli od manihejaca i pavlićana. Do vladavine Aleksija Komnena, bogumilstvo je bilo zrelo unutar Bugarskog i Bizantskog Carstva i prihvatile su ga čak i najutjecajnije porodice u sâmom Carigradu. Premda su prošli kroz progone, opadanje i u konačnici nestali iz svojih balkanskih središta, bogumili su nakon toga imali utjecaj na poznatije hereze u Francuskoj i Italiji.

Ova magisterijalna studija Dmitrija Obolenskog o balkanskom dualizmu predstavlja definitivan rad o bogomulistvu

Rustem i Suhrab - FIRDUSI

Rustem i Suhrab - FIRDUSI slika Epizoda iz ŠĀHNĀME u 24 pjevanja. S farsija preveo dr. Fehim Bajraktarević.

Ono što je Homer i njegovi epovi u staroj grčkoj književnosti, to je u mnogo pogleda Firdusi i njegova Šāhnāma u novoiranskoj literaturi, i kako su Homerove pjesme utjecale na kasniji razvoj knjige kod Grka i kod onih zapadnih naroda koji su se na njih ugledali, tako je slično djelovao i Firdusijev ep kod Iranaca i onih istočnih naroda kojima su oni bili učitelji. Oba ova naroda sada su daleko od toga da igraju onu ulogu koju su nekad imali, ali ova dva genija njihova i dan danas su u stanju zavladati našim osjećajima, do srca nas ganuti i u nama pobuditi najveće divljenje.

Ruske narodne bajke - Aleksandr Nikolajevič Afanasjev

U ovoj se knjizi nalazi sedam najromatičnijih, najsloženijih i najnezaboravnijih ruskih bajki koje je prikupio veliki ruski devetnaestostoljetni folklorist Aleksandr N. Afanasejev, a likovno ih obradio, onako kako dolikuje njihovom mjestu u svijetu bajki, Ivan Bilibin, ruski ilustrator s konca devetnaestog i početka dvadesetog stoljeća. Čovjek se nad tim bajkama zadržava, proučava ih i vraća im se.

Bilibin se za svoje raskošno obojene ilustracije i rubne ukrase uvelike oslanja na dekorativnu pučku umjetnost. Bogati tamni tonovi rabljeni su da stvore slike pune dubine i drame... Bilibin stvara dojam da čitatelj visoko leti na istinski nezaboravna putovanja, koja su jednako upečatljiva danas kao i prije sto godina. I, kao u najboljim ilustracijama bajki, one ne samo da unaprijeđuju priču, nego stoje i kao djelo koje govori samo za sebe.

«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 13 - 18 od 25

Tko je Online